תיירות בנתניה והסביבה

תוכן עניינים

אזור השרון בכלל, ונתניה בפרט, עברו בשנים האחרונות פיתוח מסיבי, אשר הופך אותן ליעד מועדף הן למגורים, ומסתבר שגם לחופשה. אם טרם הגעתם לעיר היהלומים, המהווה את בירת האזור, מוזמנים לקרוא – אילו מסעדות בעיר, היכן החופים השווים ביותר ומתי פוטין הגיע לנתניה? תיירות בנתניה והסביבה – מתחילים.

 

אזור השרון – יופי של הצפון עם החיים של המרכז

אזור השרון כבר מזמן הפך לאחד המבוקשים בארץ. בין אם מדובר על מוסדות הלימוד באזור, הנופים הפתוחים או מזג האוויר הנעים והקיצי לאורך מרבית השנה, ישנן סיבות רבות להתקבע כדרך קבע באזור השרון.

אולם, מעבר למגורי קבע, בשרון סיבות רבות לעלייה גם לשם תיירות. על אף שתל אביב מתקבעת, לפחות בראשנו, כבחירה האולטימטיבית לנופש במהלך ימי הקיץ, מאמר זה יעיד שגם מחוץ לבועה התל אביבית יש חיי תיירות, לא פחות טובים.

 

נתניה – בירת השרון בראש הערים

אחת הערים אשר כבר נודעת, לפחות בפי התיירים, כמוקד עלייה לרגל, היא נתניה. בירת השרון כבר מיצבה עצמה כאחד מיעדי הנופש האטרקטיביים ביותר במדינה, ולראיה, ניתן לראות כי בשנת 2017, סך של 610 לינות בוצעו בעיר, מרביתם על ידי תיירים. אז מה מושך כל כך הרבה אנשים לנתניה? מוזמנים להישאר ולגלות.

 

נתחיל בפאן – בילויי תיירות בנתניה והסביבה

בטרם נצלול אל המקומות אליהם תוכלו להגיע במהלך היום, נגיע למנה העיקרית, היא חיי הלילה בעיר. משכך, ובדומה לסדר היום הסטנדרטי של תיירים בעיר זרה, נפתח במסעדות, בהן תוכלו לזכות לארוחת ערב מפנקת, ונמשיך בלוקיישנים האטרקטיביים ביותר לדרינק לילי.

 

רד-בר – טיול לילי על קו הים

רד בר, הינו בר בשרי כשר בהשגחת הרבנות, הפתוח עד 01:30 בלילה. אליו ניתן להגיע לאורך טיול בטיילת של נתניה, במרכז העיר, לצד נוף חוף סירונית והים. במקום תמצאו מוזיקה טובה, אלכוהול טוב ובשר איכותי בשלל טעמים, וקינוחים איכותיים.

 

משה שגב – מסעדת שף כשרה

השף משה שגב טוען שלאורך שנים הוא התבקש לפתוח מסעדה כשרה. מסתבר, שלאחר כל השנים הללו, גם שגב מצא בנתניה בית חם, ופתח את מסעדתו הכשרה בבירת השרון. המסעדה, אשר שוכנת במתחם סינימה סיטי בעיר, היא מסעדה בשרית, בה תוכלו למצוא מגוון נתחים מפנקים, המבורגרים חובקי עולם (אנחנו ממליצים על הצרפתי) ועוד מגוון רחב של מנות עשירות ומפנקות.

 

ועכשיו, אלכוהול – מרפ'יס

הפאב המוכר והכשר, אחד מבין סניפים רבים של הרשת ברחבי הארץ, מציע אירוח באווירה חמימה, זאת על רקע עיצוב העץ האירי בו. בפאב אוכל טוב, ואלכוהול כיד המלך, עם למעלה מ – 100 סוגי משקאות שונים.

 

ומה אפשר לעשות ביום?

לאחר שנוכחו לראות כי נתניה מציעה חיי לילה תוססים למדי, אשר יוכלו לשמור עליכם ערים עד שעות הלילה המאוחרות לפחות לאורך 2 לילות, נותר עתה לבדוק מה מציעה העיר במהלך היום.

 

אטרקציות בעיר – ראשית, אנדרטת הניצחון

אנדרטת הניצחון היא אחת הנקודות האטרקטיביות ביותר בעיר. האנדרטה, אשר הוקמה זכר לניצחון הצבע האדום של ברית המועצות על גרמניה הנאצית, במהלך מלחמת העולם השנייה, הוקמה בשנת 2012, על רקע החלטת הממשלה. האנדרטה, אשר הוקמה באישורה של רוסיה, אף משכה ביום חניכתה את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בכבודו ובעצמו.

 

לחובבי הנופים והתצפיות – טיילת המצוק

ככל שאתם חובבי צילום, או נופים מרהיבים, אנו ממליצים להגיע לטיילת המצוק. הטיילת, אשר מתנשאת לגובה רב, מעניקה נקודת מבט על העיר מלמעלה, כאשר ברקע ים, מצנחי רחיפה רבים ואופק בלתי נגמר.

 

ועכשיו – למנה העיקרית

לאחר שעמדנו על האטרקציות הקלאסיות בעיר, ובמילים אחרות, על האטרקציות הגנריות, נעבור לדבר על המנה העיקרית שיש לנתניה להציע, היא חופי הים שלה.

חופי העיר נתניה מוכרים וידועים לקהל הרחב, אשר כבר מודע לסטיגמה אודות נוכחות אירופית מוגזמת לאורך חופים אלו. בסך הכל, החופים משתרעים לאורך רצועת חוף באורך של כ – 13.5 קילומטרים, אשר מתחילה בחוף בלו ביי הצפוני ומסתיימת בחוף פולג בדרום, הסמוך לשכונת עיר גנים. אז אילו חופים מוגדרים כטובים ביותר בנתניה? המשיכו לקרוא.

 

חוף סירונית –  א' או ב'?

החוף הפופולרי בעיר, אשר מכונה על ידי תושבי המקום "חוץ הצרפתים". בחוף מספר מסעדות סגורות בשבת ונגישות לנכים דרך החוף הסמוך, מה שהופך את חוף סירנית לפופולרי ביותר בעיר. נציין כי החוף מותאם לכל המשפחה, ולראיה, במקום "בריכות" ילדים וכן שובר גלים.

נציין, לעניין זה, כי חוף סירונית מחולק לשני חלקים, א' ו – ב', כאשר בעוד השני נסגר חצי שעה לפני השקיעה, ומהווה חוף מוסדר מאוד (נקודת משטרה, עזרה ראשונה ומשרדי מנהלת החופים), חוף א' הוא זה שמהווה מוקד המשיכה העיקרי, במיוחד בימי שישי, שכן במהלך הצהריים מגיע לחוף דיג'יי אשר דואג להנעים את האווירה למתרחצים.

 

חוף פולג – רצועת החוף הרחבה בעיר

המוכר ביותר בעיר. בעל רצועת חוף רחבה למדי, אשר מאפשרת קיומם של מתקני ספורט רבים, בהם מגרשי כדורגל וכדורעף, ואף נוכחות של אטרקציות ימיות רבות, דוגמת אופנועי ים וגלישת קייט. מדובר על חוף אטרקטיבי למדי לגולשים בעיר, אשר מסיימים את היום בארוחה במסעדה הסמוכה.

 

חוף נעורים – חוף שכולו שקט

לחובבי השקט, מדובר על החוף האידאלי. אומנם החוץ מצוי תחת סמכותה השיפוטית של מועצת עמק חפר, אך החוף, אשר נודע גם בשם מצוקי ים, נגיש גם בעבור תושבי נתניה וסביבתה. על אף שמדובר על חוף ללא שובר גלים או תחנת הצלה, רבים מגיעים עם המשפחה או חברים לבילוי, ובמקום פועלים מסעדה ומרכז גלישה.

 

אז, מגיעים?

לאחר שראינו כי נתניה מהווה אחד ממוקדי התיירות ההומים והמעניינים שיש לישראל להציע, מחוץ לגבולות מטרופולין תל אביב, נותר עתה רק לסגור חדר.

פנו אלינו, אל נסיה סוכנות נדל"ן – תיווך דירות וייעוץ משכנתאות, ונמצא עבורכם את היעד הטוב ביותר לחופשה מפנקת.

המידע באתר מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה כל יעוץ. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על התוכן באתר תחול על הגולש בלבד.

דילוג לתוכן