תיווך דירות בנתניה והסביבה

תוכן עניינים

מבין אזורים רבים במדינת ישראל, מישור החוף מהווה נקודת יעד אסטרטגית וחשובה, זאת על רקע מזג האוויר הנעים והקרבה לרצועת החוף. כיצד נתניה עולה על כלל הערים האחרות באזור, ומדוע מומלץ להגיע לרכוש באמצעות תיווך דירות בנתניה והסביבה, ולא באופן עצמאי? הישארו עמנו.

 

מגורים במדינת ישראל – כל האפשרויות פתוחות

ישראל נודעת כמדינה אשר מעניקה לאזרחיה את כלל סוגי האקלים והנופים האפשריים. בעבור אלו מאיתנו, החובבים את הנוף המדברי הבתולי, ומעט חום בצדו, עומדות הקרקעות הדרומיות במדינה. כמו כן, בעבור חובבי השקט והנופים הירוקים, עולה אזור הצפון כאטרקטיבי למדי למגורים.

לצד אלו, רבים בוחרים להשתכן באזור ירושלים, הן מתוך אידיאולוגיה, והן מתוך אהדה למזג הקריר הפוקד את ביתם לאורך כל השנה. אולם, ישנו אזור אחד, אשר מקבע את עצמו כאטרקטיבי ביותר עבור ישראלים.

 

מישור החוף – אטרקטיבי לחובבי הים והמזג הנעים

מרבית הישראלים, כאמור בכותרת, בוחרים במגורים במפתיע או שלא, באזור מישור החוף. לראיה, אזור גוש דן, אשר מהווה חלק עיקרי מהאזור, מהווה בית לכ – 3.713 מיליון תושבים, נכון לשנת 2013.

לאור העובדה שאזור זה מכיל מספר ערים בהן ערך הנדל"ן גבוה משמעותית מהיתר, דוגמת תל אביב, הרצליה ורמת גן, רבים פונים אל ערים שלצד היותן גובלות בחוף, מעניקים אפשרות דיור במחיר סביר. עבורם, נועד מאמר זה.

 

נתניה – עיר היהלומים, היהלום של השפלה

נתניה, או בשמה הנוסף, עיר היהלומים, היא עיר אשר מצויה בחלקו הצפוני של מישור החוף. העיר, אשר נוסדה אי שם בשנת 1929, מהווה בית כיום למעלה מ – 200,000 תושבים, מספר הממקם אותה כעיר השביעית בגודלה בישראל.

לצד נתוני האוכלוסייה, העיר מהווה מוקד נדל"ן אטרקטיבי למדי בימים אלו, וראיה לכך, ניתן למצוא בשלל פרמטרים עליהם יש לעמוד על העיר.

 

לפני הפנייה לתיווך דירות בנתניה והסביבה – קצת על התעסוקה בעיר

נתניה מצויה בעיצומה של צמיחה כלכלית מרשימה, במיוחד בכל הנוגע לאזורי תעסוקה. בעיר קיים אחד ממרכזי התעשייה הגדולים ביותר בישראל, קריית ספיר, הנודעת גם כאזור התעשייה פולג, אשר משתרעת לאורך 5,000 דונם. מעבר לכך, תוכניות עתידיות מצביעות על הקמת מרכזי תעשייה נוספים.

מעבר לכך, העיר, כידוע, מהווה מוקד תיירות ענפה. משכך, רבים מתושבי העיר, בין אם צעירים ובין אם מבוגרים, מחליטים לקבע את אפיקי התעסוקה שלהם דווקא בעבור התיירים הבאים הנכנסים לעיר.

 

תיירות – נדבך עיקרי בכלכלת העיר

הנתונים הבאים הולכים לאשרר את המיתוס, לפיו אירופאים מגיעים להישרף בחופי נתניה. ככלל, בשנת 2017, משכה העיר אל גבולותיה סך של 610,000 תושבים, ומתוכם כ – 372 אלף תיירי חוץ. משכך, לדרים בנתניה אפשרויות רבות לתעסוקה אל מול הסקטור האמור, בהם מסעדנות, אטרקציות, חיי לילה ושירותים משלימים.

 

לא רק לתיירים – החינוך בעיר וסביבתה

לצד העובדה שהעיר משמשת קרקע פורה להגעת תיירים ולתעסוקה עמם, יש לעמוד על מספר נקודות, אשר ממצבות את העיר כבעלת פוטנציאל גם בעבור בעלי המשפחות ותושבי ישראל המקומיים.

ראשית, ברחבי נתניה ישנם כ – 408 גני ילדים ממגוון סוגים, החל מחינוך ממלכתי, דרך חינוך ממלכתי דתי ואף לבני החינוך המיוחד. מעבר לכך, נתניה מהווה בית לכ – 26 בתי ספר תיכוניים. גם בעבור האקדמאים מהווה נתניה אבן שואבת, שכן בקרבת העיר ופרבריה ישנם מספר מוסדות אקדמאים מובילים, בהם שלוחת בית הספר לעסקים של האוניברסיטה הפתוחה, וכן מכללת וינגייט הנודעת בעולם הספורט.

 

אז איך מוצאים דירה בנתניה? – דירות להשכרה בנתניה ללא תיווך

ככל שהינכם מעוניינים להגיע אל נתניה, בין אם למגורים ובין אם לא, ישנם מספר צעדים אותם עליכם להשלים. ראשית, עליכם למיין, מבין אלפי הנכסים, את הנכסים הרלוונטיים מבחינת מיקום. במילים אחרות, ככל שהינכם סטודנטים, תעדיפו נכס הקרוב לאזור הלימודים, ואם מדובר על משפחה, נכס המצוי בקרבת גני הילדים בעיר.

לאחר מכן, יהא עליכם למיין את הדירות בהתאם למחיר אותו אתם יכולים להרשות לעצמכם, זאת לצד התחשבות במספר החדרים לו אתם זקוקים. כלומר, ככל שמדובר על משפחה עם 3 ילדים, דירות 3 חדרים לא יתאימו, וככל שמדובר על סטודנט, אין צורך ממשי בדירת 5 חדרים ומעלה.

 

דירות למכירה בנתניה ללא תיווך – הבעיה העיקרית

לאחר שעמדנו על הנתונים המשמשים לסינון הדירות, נותרה מטלת כתות הרגליים. אולם, לכאורה נשמע שהליך הסינון פשוט למדי, אך מדובר על עבודה מרובה, וזאת עוד בטרם ההגעה הפרונטלית לכל הדירות.

גם באם תצליחו להגיע מספר דירות נמוך למדי, פעמים רבות לא תגיעו אל הנכסים האטרקטיביים באמת. הסיבה היא נוכחותם המצומצמת ברחבי הרשת, או פספוסם לאור אלפי הדירות שתאתרו. אם אינכם מעורים בתחום, אנו ממליצים לקרוא את הפסקה הבאה.

 

תיווך דירות בנתניה והסביבה – ההמלצה העיקרית

ההמלצה העיקרית של המערכת היא שימוש במתווך דירות, מקצועי ומנוסה, לאיתור הדירה המושלמת בשבילכם. אנו, בנסיה סוכנות נדל"ן – מתווכת – יועצת משכנתאות, נוכל לסייע לכם למצוא את הנכסים הטובים ביותר עבורכם, וצמצום הרשימה למינימום אפשרי, בטרם תצטרכו להגיע באופן פיזי.

בשם הנוחות – טבלה לאיגוד נתוני הישובים המרכזיים

שם השכונה אופי השכונה האס
קריית השרון משפחתית וקהילתית מגרשי ספורט ואזורים ירוקים רחבים
עיר ימים בית בכפר – שקט ושלווה בשל הריחוק ממרכז העיר מרחק נגיעה משמורת האירוסים וחוף פולג
אירוסים פסטורלית ושקטה – רחוקה ממרכז העיר הסואן והעמוס מרחק נגיעה משמורת האירוסים וחוף פולג
עמליה נגישה וחדשה התחדשה לאחרונה בפארק חורשת האקליפטוס, המהווה אזור ירוק רחב ידיים
נווה איתמר בנייה בהיקף חסר תקדים העיר גובלת בשטחים פתוחים רבים, כך שלצד היות הדירות חדשות, תזכו לנוף ואזור פסטורלי ושקט.
כפר יונה ישוב עירוני במרכז העניינים היישוב מצוי על הצומת של כבישים 4 ו – 6. עורך תחבורה ראשי, לצד העשרה רבה לילדים
כפר נטר בנייה מחודשת ותקופת פיתוח השכונה בעיקר מורכבת מבתים פרטיים, אשר נבנו בתקופת הפיתוח של היישוב (2001).

המידע באתר מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה כל יעוץ. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על התוכן באתר תחול על הגולש בלבד.

דילוג לתוכן