להשכיר דירה בנתניה והסביבה

תוכן עניינים

החלטתם להגיע לאזור השרון? החלטה טובה. עתה, רק נותר למצוא אזור, בו תרצו לחתום עם בעל דירה על חוזה שכירות. בואו להבין אילו פרמטרים חשובים עבורכם, להכיר 3 שכונות באזור, ומדוע צריך לפנות לאיש מקצוע? להשכיר דירה בנתניה והסביבה – מתחילים.

 

נתניה דירה להשכרה – חיפשתם כבר בגוגל?

באם אזור השרון קוסם לכם, בין אם בשל הקרבה אל הים, מזג האוויר החם לאורך השנה או החיים התוססים, לא תוכלו לפספס את נתניה. הפנינה המדוברת, אשר מצויה באזור צפון מישור החוף, מושכת אליה רבים, תיירים ותושבים כאחד.

 

נתניה למתחילים – לפני שפונים ללוח דירות להשכרה

מבין ערי ישראל, נתניה היא השביעית במספר, בכל הנוגע למספר תושבים. משכך, העיר, אשר מכונה גם עיר היהלומים (על רקע ענף היהלומים ששגשג בה בעבר), היא העיר הגדולה ביותר באזור השרון. אז מה הופך את העיר לאטרקטיבית כל כך למגורים ונופש, עבור רבים מישראל ומעבר לים?

 

כלכלת העיר – מבוססת תיירות

העיר נתניה בעיקר נודעת בתייריה הרבים, אשר מגיעים מכל רחבי אירופה להנות מהשמש הפוקדת את העיר. הדבר נראה מובן על רקע נתוני האקלים השנתיים, שכן הקיץ בנתניה ארוך למדי. החל מחודש אפריל, ועד לחודש נובמבר, ממוצע הטמפרטורה לא יורד מ – 24 מעלות צלזיוס, ובחודשי הקיץ (יוני – ספטמבר), ממוצע הטמפרטורה באזור עולה על 30 מעלות בממוצע(!).

מעבר לעשרות אלפי התיירים הפוקדים את העיר מדי שנה, מצויים בעיר אזורי מסחר רבים, אשר מעניקים בית לחברות רבות מעולם המסחר הקמעונאי וההייטק, וכן החל הליך בנייה של מיזמים רבים בעיר, ובראשם נתניה 600.

 

דירות להשכרה – גם עבור סטודנטים

לצד כלכלת העיר הענפה, המבוססת תיירות ברובה, ישראלים רבים בוחרים להעתיק את מקום מגוריהם, בין אם לתקופה זמנית ובין אם לתקופה ארוכת טווח, לשם לימודים אקדמאים.

ראשית, וככל הנראה המוכרת מכולן, בנתניה יושבת מכללת וינגיט, אשר הוקמה בשנת 1944 ומהווה מוסד מוביל בכל הנוגע להכשרת מומחים בענפי הספורט והשיקום השונים. בנוסף, בנתניה יושב קמפוס של האוניברסיטה הפתוחה, אשר מפעיל את תוכנית "תפנית", של בית הספר למנהל עסקים ולפיננסים של המוסד.

 

להשכיר דירה בנתניה והסביבה – הכירו את עמליה

הכירו את שכונת עמליה. שכונה די חדשה, במזרח העיר, אשר מהווה שטח ירוק משמעותי במראה השכונה ממעוף הציפור. במקום נבנו לאחרונה כ – 800 יחידות דיור, אשר מעניקות בית למשפחות צעירות רבות. סביבה, כפי שציינו, הוקם פארק חורשת האקליפטוס, המושך אליו את תושבי האזור.

בנוסף, שיפור התשתיות וחיבור האזור, הביא לכך שהאזור מחובר כראוי לדרכים ראשיות, דוגמת כביש 2, וכן למערב העיר, המהווה מרכזה.

 

נווה איתמר – דירה להשכיר יד 2 באזור מתחדש

נווה איתמר, אשר נקראה על שמו של אליעזר בן יהודה, אבי העברית, עוברת מתיחת פנים משמעותית. השכונה, שהחלה דרכה כשכונת פועלים בשנת 1944, מהווה בית לפרויקטים שונים של תמ"א ופינוי בינוי, אשר יוצרים הזדמנויות מגורים אטרקטיביות וחדשות.

כמו כן, לאור העובדה שהשכונה גובלת בשטחים פתוחים רבים, תמנעו מהרעש של מרכז העיר, וכל זאת, במחיר מציאה.

 

כפר יונה – נקודה אסטרטגית

כפר יונה, היישוב העירוני, יושב על עורק תחבורה ישיר, שכן מצוי על הצומת המחברת בין כביש 6 לכביש 4. משכך, לא משנה לאן תרצו להגיע באזור המרכז, תוכלו לעשות זאת בצורה די מהירה, זאת בשל היציאה המהירה מעומק השכונה.

בשטחי הישוב מצויים 31 גני ילדים וכ – 7 מוסדות חינוך יסודי. כמו כן, בעבור גילאי הנוער, בעיר מצויים מספר תחומי עניין מרכזיים, בהם קבוצות כדורסל, כדורגל, כדורעף ואף קבוצת רובוטיקה מצליחה למדי.

 

שוקלים להגיע? – פרסום דירות להשכרה, איך לבחור נכון

במידה והחופים של נתניה, הקרבה למרכז ומזג האוויר הנעים (24+ מעלות בממוצע לאורך 7 חודשים בשנה) קונים אתכם, הגיע הזמן לחפש את הבית הנכון. אולם, כאמור, יש לעיר שכונות רבות להציע, כל אחת בעלת מאפיינים וקריטריונים שונים. אז אילו פרמטרים משפיעים על רכישת הדירה?

 

להורים טריים – קרבה לגני ילדים למרכזים חברתיים

ככל שאתם משפחה צעירה, ולעיתים אף בוגרת יותר, מומלץ להתמקד בשני פרמטרים, אשר מהווים מסגרת החינוך הפורמלי והמעשיר של הילדים. לעניין זה, בעוד קרבה לגני הילדים תעניק לכם נוחות באיסוף, ותעניק יותר זמן פנוי, קרבה למרכז חברתי תוביל להיצע עשיר לחוגי ילדים ולהעשרה נוספת.

 

לצעירים וסטודנטים – לפי מטרת ההגעה

בין אם אתם מבלים את מרבית זמניכם ברחבי הפקולטה, ובין אם מצויים במרכז העיר במקום העבודה, צעירים וסטודנטים ינועו בהתאם למרכז העיסוק שלהם. משכך, על קבוצות אלו לחפש דירות בנקודות האטרקטיביות יותר עבורם, אשר עונות על דרישות משלימות, דוגמת מרכזי קניות, מקומות בילוי וכו'.

 

הבעיה הראשונה – חוסר היכרות עם העיר

רבים מגיעים לאזור השרון בכלל, ולנתניה בפרט, בפעם הראשונה. משכך, אלו אינם מודעים להיצע שקיים להם במלואו. כך, אדם יכול לשכור דירה בנקודה קרובה מאוד למכללה, רק כדי לגלות שבמרחק קילומטר ישנה שכונה ירוקה ומטופחת יותר.

 

בעיה נוספת מחירון דירות להשכרה יש לכם?

פעמים רבות אנשים מגיעים מבלי לבדוק את השטח בטרם בחירת הדירה. אלו, לא פעם, יכולים להגיע למצב שבו הם משלמים כספים רבים לחינם, לאור חוסר ניסיון במשא ומתן והיעדר ביצוע מחקר מקדים.

בעוד חלק מהקוראים ישנסו מותניים, וילכו לבצע סקר שוק מיד לאחר קריאת המאמר, רבים לא בעלי הזמן, או היכולת, לבצע מחקר כאמור. עבור אלו, ההמלצה העיקרית היא לפנות למומחים.

 

נסיה סוכנות נדל"ן – הבחירה הנכונה

עבור אלו מכם שמעוניינים בבית תפור למידותיכם, אנחנו כאן. ככל שהינכם מעוניינים להשכיר דירה בנתניה והסביבה, אנו נוכל למצוא את הדירה בעלת המאפיינים המתאימים ביותר.

המידע באתר מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה כל יעוץ. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על התוכן באתר תחול על הגולש בלבד.

דילוג לתוכן