השכרת דירה בנתניה והסביבה

תוכן עניינים

רבים מאיתנו, בין אם מרצון ובין אם בשל הנסיבות, פונים אל אפיק שוק השכרת הדירות. בעבור אלו, אשר מעוניינים להתגורר באזור המרכז, או לצאת שם לחופשה, נתניה מתגלה כפנינה אמיתית. אז מהם אפיקי המגורים בנתניה והיכן הכי שווה לגור? השכרת דירה בנתניה והסביבה – מתחילים.

 

השכרת דירה – לאלו שאינם מהעשירון העליון

ככל שנולדתם למשפחה הנכונה, ייתכן כי לא תתקלו במצב בו תשכירו דירה לעולם. אולם, בעבור רבים מאיתנו, רכישת דירה אינה אפשרות בטווח הזמן הקצר או הארוך, ומשכך, עליהם לפנות אל אפיקי השכירות השונים.

 

להשכיר דירה בנתניה – בחירה נכונה

בין שלל הערים בישראל, עולה נתניה ומקבעת עצמה כאחת הערים האטרקטיביות ביותר למגורים. לצד העובדה שמדובר על עיר בעלת מזג אוויר אטרקטיבי וחופים מרהיבים, לראיה ניתן לראות את שיעור התיירים הפוקד את העיר, עולים מספר נתונים שמסייעים לקביעת החלטה זו.

בין היתר, ממחקר שפורסם בשנת 2019, אשר בחן את הערים הגדולות בישראל, מוקמה נתניה במקום השלישי בכל הנוגע לאיזון בין חיי העבודה לשאר תחומי החיים. כמו כן, נמצאה העיר כבעלת שיעור אבטלה מהנמוכים בארץ.

 

השכרת דירה בנתניה והסביבה – מה מצב התיירות והחינוך?

כאשר בוחנים את היקף התיירות בנתניה, כפי שצוין לעיל, ניתן לראות שמודבר על יעד אטרקטיבי למדי. נכון לשנת 2017, לנו בעיר כ – 610 אלף בני אדם, אשר שכנו באחד מ – 22 בתי המלון שהיו אז בעיר, זאת בהתאם לנתוני דו"ח משרד התיירות, מהם כ – 39% תיירי פנים.

מעבר לכך, גם כאשר בוחנים את מצב החינוך בעיר, מגלים תמונה חיובית. לצד העובדה שבעיר כ – 85 בתי ספר, בהם לומדים בממוצע 29 תלמידים בכיתה (מספר נמוך משמעותית מהממוצע הארצי), העיר מהווה בית לסטודנטים רבים, במסגרת השכלה גבוהה, בתחומים שונים, וכוללת שורה ארוכה של מוסדות בהם האוניברסיטה הפתוחה, מכון וינגייט ורבים נוספים.

 

אז מהן האפשרויות העומדות בפנינו?

כאשר אנו בוחנים נדל"ן, עלינו ראשית כל להבין איזה נכס נדל"ן אנו מחפשים. ראשית, עולה מצב בו אנו מחפשים נכס לטווח קצר, משמע, לחופשה או נופש, ולעיתים גם לסאבלט ושהייה קצרה באזור העיר. מעבר לכך, ככל שאתם מעוניינים במעבר אל העיר המדוברת, עליכם לדעת כיצד לאתר את הנכס הנכון עבורכם. להלן פירוט קצר – מהם הנכסים הקיימים בנתניה?

 

דירות להשכרה לטווח קצר בנתניה

באם ברצונכם להגיע לחופשה בנתניה, עומדות בפניכם שתי אפשרויות עיקריות. האחת, כפי שמצוין בכותרת, היא דירות להשכרה לטווח קצר.

היתרון של שכירת דירות אלו הוא מחירן הזול, שכן בעוד בית מלון מתהדר בארוחות בוקר מפוארות ובריכה, רבים מאיתנו לא משתמשים במתקנים הנ"ל, ומעדיפים את הים והבישול העצמי. בעבור אלו, שכירת דירות לטווח קצר מתגלה כחלופה האידאלית, במיוחד כאשר היא מצויה בסמוך לים.

 

מלון דירות בנתניה להשכרה – לא רק דירות פרטיות

מעבר לאפיק דירות להשכרה לטווח קצר, אפיק אלטרנטיבי, כאשר מדובר על נופש או שהייה קצרה, היא פנייה אל מלון דירות, אשר יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. שימוש במלון הדירות האמור אומנם לא כולל את מרבית היתרונות המגיעים משהיה בבית מלון, דוגמת שירות חדרים, מדובר על אפיק נופש די משתלם.

הסיבה העיקרית לכך היא שלצד קיומה של בריכה, במרבית המקרים, מלונות הדירות מציעים חדר מסודר ומעוצב, אשר משווה מעין תחושה של דירת פאר, ועל פי רוב, במקומות די אטרקטיביים. משכך, לצד החיסכון הכלכלי, אתם תקבלו, בהתאם לתקציב, נכס מספק למדי.

 

יד 2 השכרת דירה בנתניה

ככל שאתם מעוניינים במעבר אל העיר המדוברת, יהא עליכם לאתר דירת מגורים להשכרה לטווח ארוך. במקרים אלו, אחד האפיקים המתגלים כאפקטיביים ויעילים הוא אתר יד 2, ולצידו הרשתות החברתיות השונות.

הסיבה לפנייה לפלטפורמות האמורות היא היקף הנכסים המפורסמים שם. בשל היותן פלטפורמות דו צדדיות, בעת השימוש בהן עולה אפקט רשת חיובי, אשר מביא לעלייה הן של מפרסמים והן של מחפשי דירות, רק בשל הבאז שנוצר סביבן.

 

הבעיה – איתור הנכס המושלם

לא פעם, בין אם מחפשים דירה לטווח קצר, בין אם מחפשים מגורים לטווח בינוני ובין אם מעוניינים במעבר למגורים בעיר, חיפוש הנכס המושלם יכול להוות בעיה. הסיבות העיקריות לבעיה היא חוסר הידע וחוסר המיקוד.

לא פעם אנשים, שאינם מכווני מטרה, או לחילופין, לא בעלי ידע מספיק רחב בעולם הנדל"ן, יכולים לטעות במבוך הנכסים הקיים ברחבי האינטרנט. משכך, ההמלצה העיקרית היא פנייה לאיש מקצוע.

 

נסיה סוכנות נדל"ן – הבחירה הנכונה

באם אתם מעוניינים באיתור דירות בנתניה, באחד האפיקים שצוינו לעיל, בחירה במקצוענים היא האידאל עבורכם. אנו, בנסיה סוכנות נדל"ן, נוכל להתאים עבורכם נכס בהתאם לדרישותיכם, צרכיכם וחשוב מכל, התקציב שלכם.

 

בואו להכיר – אז אילו שכונות מצויות ברחבי נתניה?

בנתניה שכונות רבות אשר יכולות לשמש הן לנופש והן למגורים, והיריעה רחבה מלפרט. לצד שכונות המצויות בעיר, בהן שיכון ותיקים, עמליה, נווה איתמר ובני ציון, ושכונות המצויות בפריפריית העיר, דוגמת אבן יהודה, כפר נטר וכפר יונה, נציג במאמר זה 3 שכונות, אשר יכולות להוות עבורכם נקודה מושלמת, לבית ולנופש.

 

קריית השרון – בית לצעירים

אחת השכונות הבולטות בנתניה היא קריית השרון, והסיבה לכך היא הקהילתיות שבה. בעוד מדובר על אחת השכונות הגדולות בנתניה, המונה כ – 16 אלף תושבים, מדובר על שכונה קהילתית למדי, שכן וועד השכונה פעיל ואקטיבי, ולשכונה אף קבוצת פייסבוק עצמאית.

מעבר להיותה פעילה ושוקקת, מדובר על אחת השכונות הספורטיביות ביותר בנתניה בפרט ובאזור השרון בכלל, שכן שיעור מגרשי הספורט בשכונה הוא מהגבוהים באזור. כמו כן, בקרבת השכונה מצויים מכללות אקדמיות שונות, שטחים ירוקים רבים ושלל נתונים נוספים, שהופכים אותה לבית אידאלי לכל משפחה.

 

עיר ימים – מרחק נגיעה מהים

שכונת עיר ימים נודעת בעיקר בשל הקניון המרשים שלה. קניון עיר ימים נודע כאחד הקניונים הגדולים בישראל, ומשמש אבן שואבת לתושבי השרון בכללותם, לאור היותו בית למעלה מ – 200 חנויות, הפרוסים על כ – 35 אלף מטרים רבועים.

מעבר לקרבתה לקניון, שוכנת השכונה במרחק נגיעה מהים. בסמוך לשכונה מצוי שביל ישראל, המוביל אל עבר חוף פולג, מהמרהיבים שיש למדינתנו להציע. משכך, מהווה השכונה מוקד משיכה הן לתיירים לתקופה קצרה, והן לאנשים המעוניינים במגורי קבע.

 

אירוסים – השכנה של עיר ימים

שכונה נוספת המצויה בסמוך לשביל ישראל ולחופי נתניה המרהיבים היא גבעת האירוסים. מדובר על שכונה צנועה למדי, אשר נוסדה אי שם בסביבות שנות ה – 90. כפי שעולה משמה, השכונה מצויה בסמוך לשמורת האירוסים המדהימה של העיר. לגור בכפר, בתוך העיר.

המידע באתר מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה כל יעוץ. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על התוכן באתר תחול על הגולש בלבד.

דילוג לתוכן