קניית דירה בנתניה והסביבה

תוכן עניינים

עבור אלו שחובבים ים, מזג אוויר קיצי ומרכז חיים תוסס אך שליו, נתניה מהווה יעד חלומי. אם כן, באם שקלתם קניית דירה בנתניה והסביבה, בואו וגלו מהם המאפיינים של עיר היהלומים, אל מי ניתן לפנות, ומהן הפנינות באזור?

 

נדל"ן בישראל – מטפס, כדאי להזדרז

רכישת נכס בישראל אינה דבר פשוט כלל וכלל. על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2021 עלו מחירי הנדל"ן בכ – 4%, וזוהי לדברי הלשכה רק ההתחלה. בין אם מדובר על תופעה אשר עולה בשל תקופת הקורונה, ובין אם בשל היותה אפיק השקעה סולידי ויעיל (לאור הריביות הנמוכות בבנקים), מחירי הדיור עולים מדי שנה, ולא מעידים על סימני עצירה.

 

רכישת דירה ראשונה בנתניה – סקירה למחפש המתחיל

ככל שאתם מעוניינים לאתר דירת מגורים, נתניה ממצבת עצמה כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר שניתן להשיג. אומנם העיר אינה מצויה בקרבת הכותל המערבי, ולשם הגעה לחופשה באילת או ים המלח תאלצו לעבור נסיעה לא מבוטלת, העיר בעלת מספר נקודות אור בעלות משמעות אדירה, אשר מובילה רבים אל גבולותיה, במסע אחר חיפוש הדירה המושלמת.

 

כלכלת העיר – תיירות בראש

ראשית, ובדומה לשמועה שפרסה לה כנפיים, נתניה משמשת אחד מיעדי התיירות החמים ביותר שיש לישראל להציע, לפחות בכל הנוגע לתיירות נופש ופנאי של תושבי יבשת אירופה. העיר הקיצית, אשר שומרת לאורך מרבית השנה על טמפ' ממוצעת העולה לכדי 24 מעלות, משכה אליה בשנת 2017 לבדה כ – 610 אלף תיירי פנים וחוץ יחדיו.

בין היתר, הגיעו תיירים אלו לאור תשתיות התיירות החדשות שנרכשו לעיר, בהיקף של למעלה מ – 100 מיליון שקלים. מעבר לכך, יש לציין כי שיעור התיירות העולה מביא להקמת עסקים רבים הפועלים בתחום, לרבות מסעדות ומקומות בילוי, אשר מעניקים מקור תעסוקה לתושבי העיר.

 

לפני שקופצים לתהליך קניית דירה – בנייה ושטחי מסחר

מעבר לנתוני התיירות, הממצבים את נתניה כיעד אטרקטיבי גם לבעלי נכסים (לאור הביקוש במקום), עולות שתי תתי נקודות, הנוגעות לעניין פיתוח העיר. לעניין שטחי מסחר, לצד אזור התעשייה פולג (קריית ספיר), היושב על 5,000 דונם (אחד הגדולים בישראל), ישנה תוכנית אשר עתידה לבנות שטחי תעסוקה השווים בגודלם לכל שטחי המשרדים הבנויים במחוז תל אביב.

מעבר לכך, באזורים השונים בעיר החל הליך של בניית מבני מגורים חדישים ומרהיבים, אשר יכולים להוות אלטרנטיבה לאלו אשר רוצים להתחמק מהעומס של מרכז העיר.

 

חינוך ותרבות – עוד לא סיימנו

בטרם נעבור לחלק המרכזי של המאמר, הוא לחלק רכישת הנדל"ן, יש לדון במוסדות ואפיקי החינוך והתרבות בעיר. ראשית, בעיר מספר מוסדות תרבות עיקריים, ובראשם מוזיאון נתניה, והעיר אף משמשת בית לתזמורת הקאמרית הקיבוצית.

מעבר לכך, בעיר מוסדות חינוך רבים, ובה למעלה מ – 400 גני ילדים, 57 בתי ספר יסודיים וכ – 26 בתי ספר תיכוניים. אם ילדיכם יאהבו את השכונה, וירצו להישאר בה גם במהלך תקופת לימודי ההשכלה הגבוהה, יעמדו לפתחם מכללת וינגייט, המובילה בישראל בתחום הספורט, שלוחת בית הספר לעסקים של האוניברסיטה הפתוחה ומוסדות אקדמאים מצוינים וטובים נוספים.

 

קניית דירה בנתניה והסביבה – מה לבדוק לפני קניית דירה?

באם השתכנעתם שנתניה זהו המקום עבורכם, עליכם לדעת מה השלב הבא לפני כניסה למשא ומתן עבור דירת חלומותיכם.

ראשית, עליכם לעבור על כלל הדירות במדיות וברשתות השונות. בין אם מדובר על יד 2, בין אם מדובר על פייסבוק ואינסטגרם ואף רשתות אחרות שאינן ידועות לנו, ההמלצה העיקרית היא לחרוש את הרשת, עד למציאת הדירה המושלמת. המלצה נוספת, לעניין זה, היא להיעזר בבעל מקצוע, אשר יוכל לשער את מצב הנכס, כך שלא תופתעו מרכישה של חתול בשק.

 

הבעיה – חוסר מקצועיות וידע

על רקע הדברים לעיל, ישנם רבים אשר מחד, מעוניינים ברכישת בית חלומותיהם, אשר יענה על כלל צרכיהם ודרישותיהם. מנגד, אותם אנשים אינם בעלי המיומנות והידע לאתר את הבית המדובר, ומשכך, אלו נותרים עם חלום בראש, והתפשרות בפועל.

בעבור אלו, אשר אינם בעלי מיומנות, אינם מגיעים מתחום הבנייה והתיווך ואינם רוצים להשקיע זמן רב, עד כדי חוסר תועלת, בהליך הרכישה, ההמלצה היא לרכוש דירה לאחר התייעצות עם מומחה.

 

נסיה סוכנות נדל"ן – תיווך דירות בהתאמה אישית

אצלנו בנסיה, אנו נדאג שאתם תקבלו בדיוק את הנכס שאתם רוצים, או לכל הפחות, את הדבר הכי קרוב לחלום שלכם. על ידי מיפוי כלל השכונות בנתניה וסביבתה, אנו נוכל לאתר עבורכם את השכונה המתאימה ביותר. בין אם עולה צורך במערכת חינוך בקרבת מקום, אזורי תעסוקה, רצון לגישה לכביש מהיר במהרה או אף דירה להשקעה, אנחנו הכתובת.

עוד לא השתכנעתם? תמשיכו לקרוא

 

קניית בית בנתניה – המקומות ששווה להכיר

ככל שאתם מעוניינים לרכוש בית בתוך גבולות העיר, ישנן מספר חלופות אשר יכולות להתגלות כאטרקטיביות, הכל בהתאם לצרכיכם. ראשית, ככל שאתם משפחה צעירה, אשר מעוניינת להגיע אל שכונה קהילתית, עולה קריית השרון ומתגלה כבחירה הטובה ביותר. בשכונה כ – 16 אלף תושבים, צביון ספורטיבי למדי ושטחים ירוקים רבים, שיכולים לשמש לרווחת המשפחה.

 

לגור בעיר, להרגיש בכפר – עיר ימים ואירוסים

מעבר לקריית השרו, עולות שתי שכונות נוספות כבעלות ערך רב עבור רוכשים, בין אם לשם מגורים ובין אם לשם השקעה, הן עיר ימים ואירוסים.

שתי השכונות, אשר גובלות בשביל ישראל וכוללות קרבה ניכרת לרצועת החוף של נתניה, מצויות בסמוך לחורשת האירוסים המקומית. משכך, מעבר לנוף הנקי והפסטורלי של הים, תוכלו לזכות לטיולי שבת בחורשה, ובאווירה כפרית לחלוטין, לאור היעדר בנייה רוויה באזור.

 

קניית בית בישוב ליד נתניה – גם הפריפריה יכולה להיות משתלמת

באם ברצונכם לצאת לחלוטין מגבולות העיר, בין אם לשם קבלת שקט או לשם הפחתת המחיר, ישנן לא מעט אפשרויות שיכולות לשחק לטובתכם.

ראשית, עולה המועמדת הקלאסית, היא כפר יונה. הישוב, אשר יושב על אחת הצמתים המרכזיות ביותר בישראל (כבישים 6 ו – 4), מעניקה בית למשפחות צעירות רבות, זאת לאור שיעור קבוצות הספורט ומוסדות החינוך לגיל הרך עד על יסודי המצויות בה.

מעבר לכך, תוכלו להרחיק ולהגיע לכפר נטר, אשר אומנם החל כיישוב חומה ומגדל, אך בשנת 2001 הורחב הישוב, הרחבה במסגרתה נמכרו כ – 82 מגרשים, עליהם נבנו בתים פרטיים שכל אחד ירצה מהם נתח.

המידע באתר מהווה מידע ראשוני ואינו מהווה כל יעוץ. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על התוכן באתר תחול על הגולש בלבד.

דילוג לתוכן